Veelgestelde vragen
Wij raden u aan uw spam-box te bekijken. Mocht de mail ook hier niet te vinden zijn, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@adenza.nl. Wij zullen u verder helpen.
Bij Adenza heeft u de keuze uit diverse betaalmethoden. We bieden de volgende betalingsmogelijkheden aan in onze webshop:
Betalen via iDeal
Betalen via Bancontact
Betalen via Creditcard (American Express, MasterCard, Maestro en VISA)
Betalen via Klarna
Betalen via iDeal bij Adenza
Betaal direct online via uw eigen bank. U maakt gebruik van uw vertrouwde internetbankieromgeving voor een eenvoudige en veilige transactie, conform de beveiligingseisen van uw bank. Deze betrouwbare service is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, Rabobank, SNS Bank, Friesland Bank, ING, ASN Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bank.
Betalen met een Creditcard bij Adenza
U kunt uw aankoop in onze webshop betalen met de volgende Nederlandse creditcards: VISA, American Express en MasterCard. Kiest u voor deze betaalmethode, dan vult u het creditcardnummer, de exacte naam op de kaart, de vervaldatum en de 3-cijferige CVC-code (de laatste drie cijfers op de achterzijde van uw kaart) in op de betaalpagina.
Uw gegevens worden volledig versleuteld via SSL-servers verzonden en zijn zo beschermd tegen onbevoegde toegang. De betaling met uw creditcard wordt geautoriseerd op het moment van bestelling. Mogelijk wordt er contact opgenomen met de kaarthouder om mogelijke fraude te voorkomen.
Het bedrag wordt pas afgeschreven nadat de bestelling is afgeleverd. Indien de gehele bestelling niet kan worden geleverd, wordt alleen het bedrag afgeschreven voor het daadwerkelijk geleverde deel.
Betalen via Klarna bij Adenza
Adenza biedt de mogelijkheid om met Klarna te betalen. Klarna verzorgt het gehele achteraf betaalproces. U ontvangt van Klarna een digitale acceptgiro per e-mail om het gekochte product te betalen.
U kunt via Klarna bij Adenza betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €300,-. Voor goedkeuring van uw verzoek voor betaling met acceptgiro voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals beschreven in hun privacyverklaring. Als uw verzoek voor betaling met acceptgiro onverhoopt niet wordt geautoriseerd, kunt u het aangeschafte product uiteraard met een andere betaalmethode betalen.
Voor vragen kunt u altijd contact opnemen met Klarna. Meer informatie vindt u op het consumentengedeelte van de Klarna-website.
Let op: Ook bij de betaalmethode Klarna ontvangt u twee e-mails van ons.
In de eerste e-mail ontvangt u een bevestiging van uw bestelling en in de tweede e-mail ontvangt u een bevestiging dat uw betaling is goedgekeurd door Klarna. Heeft u de tweede e-mail niet ontvangen? Dan is uw bestelling vermoedelijk niet correct verwerkt en wordt deze niet in behandeling genomen.
Adenza biedt de mogelijkheid om met Klarna te betalen. Klarna verzorgt het gehele achteraf betaalproces. U ontvangt van Klarna een digitale acceptgiro per e-mail om het gekochte product te betalen.
Bij Adenza staat veiligheid voorop. Uw gegevens worden volledig gecodeerd verzonden via SSL-servers en zijn zo beschermd tegen onbevoegde toegang. Dit betekent dat uw persoonlijke informatie versleuteld is en niet kan worden ingezien door anderen.
Wij voldoen aan alle vereisten van de privacywetgeving en andere wettelijke voorschriften. Uw persoonlijke informatie wordt nooit zonder uw toestemming aan derden verstrekt.
Wij doen ons best zodat u zo snel mogelijk kunt genieten van uw nieuwe aankoop. Onze gemiddelde levertijd bedraagt 5-10 werkdagen.
Ja, u kunt uw bestelling volgen door middel van Track en Trace. Klik op de pagina 'Volg je bestelling' in het hoofdmenu, en vul hier uw Track & Trace of ordernummer in.
Elke succesvol geplaatste bestelling wordt bevestigd via een orderbevestiging per e-mail. Mocht u niks hebben ontvangen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@adenza.nl, en dan helpen wij u verder!
Indien u problemen ondervindt bij het uitvoeren van een betaling, terwijl u het product al in uw winkelmandje heeft geplaatst en een account heeft aangemaakt, raden wij u aan uw browsergeschiedenis te wissen (klik rechtsboven in uw internetbrowser op 'geschiedenis', selecteer 'geschiedenis wissen'). Vervolgens kunt u het product opnieuw aan uw winkelwagen toevoegen en de betaling voltooien. Mocht het niet lukken, horen wij dat graag!
U kunt zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst uw product retourneren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via info@adenza.nl
Annuleren is mogelijk binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling. Stuur een e-mail naar info@adenza.nl met vermelding van uw naam, bestelnummer en besteldatum. Als uw bestelling al in verwerking is genomen, kunt u deze alleen annuleren door het pakket retour te sturen.