Bestelling en levering
Shoppen bij Adenza
Heb je een geweldig item gevonden dat je absoluut wilt hebben? Fantastisch!
Kies nu de gewenste kleur en/of maat en druk op 'toevoegen aan winkelwagen'. Natuurlijk kun je rustig doorgaan met winkelen; je kunt altijd terug naar je winkelwagen door te klikken op het 'winkelmand icoontje' rechtsboven. Let op: het plaatsen van artikelen in je winkelwagen betekent niet dat ze gereserveerd zijn.
Ben je klaar met winkelen? Dan is het tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het 'winkelmand icoontje' rechtsboven om naar jouw items te gaan. In het volgende scherm kun je eventueel de aantallen aanpassen. Klik daarna op 'Doorgaan naar afrekenen'. Hier beland je op de afrekenpagina, waar je gemakkelijk al je gegevens op één plek kunt invullen.
Let op: Zodra je je bestelling hebt afgerond, is wijzigen niet meer mogelijk. We verwerken je bestelling direct, zodat je deze zo snel mogelijk in handen kunt hebben. Toch een vergissing gemaakt? Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via info@adenza.nl.
Verzendkosten bij Adenza?Bij Adenza nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Je betaalt dus geen verzendkosten.*
- Voor het retourneren van artikelen dien je wel zelf de verzendkosten te betalen.
Volgen van je Bezorging bij Adenza
Zeker! We verzenden al je items met Track & Trace. Je kunt de status van je bestelling volgen via de bestelstatuspagina. Deze link ontvang je per e-mail zodra je bestelling is verzonden.
Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.
Levertijden bij Adenza
Bij Adenza streven we naar een snelle en veilige levering van onze producten. Als je op werkdagen vóór 15.00 uur een bestelling plaatst, doen we ons best om deze nog dezelfde dag te verwerken. Veel van onze artikelen worden rechtstreeks verzonden vanuit onze leveranciers. Hierdoor is de gemiddelde levertijd 5 tot 10 werkdagen.
Niet Thuis bij Bezorging: Wat Nu?
Is aflevering van je pakket niet mogelijk? Dan wordt het 7 dagen lang voor je bewaard in het distributiecentrum van de koeriersdienst. Je krijgt hiervan een melding van de chauffeur, inclusief informatie over de afhaallocatie. Mocht dit niet het geval zijn, neem in eerste instantie contact op met het vervoersbedrijf. Ook wij staan voor u klaar via info@adenza.nl
Onjuist Adres
Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. We doen ons best om het verwerkings- en verzendproces te versnellen, zodat er altijd een kleine kans is om een onjuist adres te corrigeren. Neem direct contact met ons op als je vermoedt dat het verzendadres niet klopt.
Verloren of Gestolen Pakket
We zijn niet aansprakelijk voor verloren of gestolen pakketten. Als de Track & Trace aangeeft dat je pakket op je adres is afgeleverd, maar je hebt het niet ontvangen, meld dit dan binnen 14 dagen na de aangegeven leverdatum. De koeriersdienst start dan een onderzoek. We houden je op de hoogte tot het einde van dit onderzoek.
Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan eerst op onze veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder.